مطابق معمول هر چیزی که اول به بازار میاد خیلی خریدار نداره چون همه فکر میکنند محصول تازه به بازار اومده کیفیت نداره . به بیان بهتر اکثر مردم پالس و یا حتی بعضی ها پولسارهای مدل قدیمی رو به این محصول ترجیح میدن چون فکر میکنند بهتر جواب پس داده و خریدار چون یه تجربه کمی از اون موتور داره اونرو به محصول جدیدتر ترجیح میده

ولی این موتور هم مانند خانواده خودش که نسبتا موتورهای خوبی هستند موتور خوبیه و به اونهایی که قصد خرید یه موتور 150 سی سی که از همه 150 سی سی های دیگه مثل کثیر و پیشرو در رده بالاتری قرار بگیره رو دارن توصیه میشه هر چند قیمتش شوکه آوره . چون مطابق گفته فروشندگان این موتور کاملا مونتاژ خود کارخونه که به همون صورت وارد میشه . قیمت اون 1700000 تومانه ( یه قیمت نجومی !!!! )

تنوع رنگی این موتور خیلی مناسبه طوری که از بدو ورودش با 4 رنگ  آبی_قرمز_مشکی_طوسی به بازار وارد شده و به نظر من رنگ مشکیش از همه رنگ هاش زیباتره ( هر چند این مورد کاملا سلیقه ای است )

صفحه دور سنج های این موتور تقریبا شبیه همون پالس و پولسار های قبلیه و تفاوت آنچنانی نداره و از این حیث خیلی حرف تازه ای برا گفتن نداره و تاپ اسپیدش رو مثل دیگر محصولات باجاج تو ایران 160 تا درج کرده که کاملا خنده آور و غیر ممکن و غیز معقول است چون...

شما با پالس نهایتا میتونید 140 تا برید هر چند خیلی نسبت به این موتور پیشرفته تره ولی این موتور چطور میتونه حتی به سرعت 135 تا برسه در حالی که خیلی نسبت به پالس ضعیف تره ؟! نتیجتا من که تا حالا سوار این موتور نشدم ولی فکر نکنم بتونه بیشتر از 120 تا بره .....

چراغ جلو این موتور کاملا منحصر به فرد و تا حدودی زیباست که همچنین دارای لامپ های ریز کنار لامپ اصلی ( به اصطلاح لامپ خلاصی ) هم هست که در موقع سرشب به کار میان . تو اکثر موتورهای 200 سی سی این لامپ ها وجود داره

فلاشرها کاملا شبیه پولسار است و نور خیره کننده و بسیار واضحی رو منعکس میکنند که چون نور فلاشرهای دیگر موتورها اکثرا بسیار کم نور بوده یا به خاطر جنس بد شیشه روی فلاشرها یا طراحی بدشان گاهی اصلا به دید نمی آیند ولی فلشرهای این موتور مانند پالس و پولسار با کیفیت فوق العاده ای ساخته شده اند و به وضوح روشن و خاموش میشوند

ظاهر موتور اسپرت است . این رو از همون بدو نگاه اول میشه فهمید . چون با اولین نگاه متوجه شیشه دودی موتور میشویم و همین نشان دهنده این است که این موتور در رده اسپرت جا دارد

رینگ ها مانند پالس جدید اسپرت است و به زیبایی موتور می افزایند و ترمز جلو هم تک دیسکه و عقب معمولیست

نکته جالب این موتور کمک فنر های عقب میباشند که دقیقا متناسب با رنگ موتور هستند و خیلی به دید می آیند و از نوع گازی مانند پالس هستند

لامپ عقب ساده و مانند پولسار های قدیمی است ولی نور قوی ای منعکس میکنند

موتور به دو صورت استارتی یا هندلی روشن میشود و دارای لامپ هشداری نور بالا هم هست که مانند دیگر موتورها در جای خودش یعنی زیر دسته کلاچ جا سازی شده است

تک اگزوزه و 5 دنده است و صدای انجین آن تقریبا مثل پولسار است

 

مجموعا موتور مجهز ولی نه به اندازه ی پالس است و نکته منفی آن حجم کم انجین و قیمت زیاد از حدشه که بعد چند ماه قیمت واقعیه خودشو پیدا میکنه الان چون تازه اومده گرونه و 1700000 اصلا اصلا نمیارزه و خریدنش فعلا توصیه نمیشه تا وقتی که قیمت واقعیشو پیدا کنه . ظاهر زیبا ولی نه در حد پالس اسپرت داره و نهایتا به نظر میرسه نتونه مثل بقیه موتور ها ی باجاج خودشو بالا بکشه . چون خصوصیت چشمگیر آنچنانی نداره .

 

 

باید منتظر ماند و دید آپاچی در میدان نبرد با خانواده محصولات خودش و محصولات قوی تر دیگه 200 سی سی مثل وینر و پرواز چه نمایشی از خودش به جا خواهد گذاشت

نوشته شده در تاریخ شنبه 6 شهریور 1389    | توسط: مجتبی    | طبقه بندی: معرفی موتورسیکلت،     | نظرات()