تبلیغات
گلبرگ - PISHTAZ OFF-ROAD 200 PM GY-2

PISHTAZ OFF-ROAD 200 PM GY-2

 

امروز قصد معرفی محصول آف-رود و زیبای گروه صنعتی پیشتاز كه حتما میدونید از مشتقات گروه صنعتی  فارس هست رو به اسم  كامل : ( PISHTAZ OFF-ROAD 200 PM GY-2 ) كه در رده موتورهای جاده ای یا همون آف-رود هست رو به شما عزیزان دارم
این موتور ملوس و شیك دارای ظاهر فوق العاده جذابیه و چه از نزدیك چه از دور دارای هیبت خاصیه .

قبل از هر چیز به بررسی ظاهر آن می پردازم كه واقعا استحقاق اینرو داره كه قبل از معرفی فنی بهش پرداخته بشه

موتوری كاملا جم و جور كه با وجود اینكه فلاپ های خیلی زیادی نداره اما حسابی با همین چنتا فلاپ كمش ظاهری اسپرت برا خودش دست و پا كرده . فلاپ های طرفین باك آن به فرم خاص و بی نظیری روی آن قرار داده شده اند كه روی آنها مدل موتور به شكل زیبایی هك شده است .

گلگیر جلو آن از دیگر خصوصیات چشمگیر ظاهری آن است كه بسیار بزرگ  ولی كاملا هماهنگ با ظاهر كلی موتور طراحی شده و تا حدود زیادی برای انجام دادن وظیفه اش كه همون گرفتن آب یا شنی كه توسط لاستیك حین چرخش چرخ ها در مسیر های خاص بوجود میاد عالی عمل می كند

فلاشر ها بسیار كوچك و مامان و هماهنگ با ظاهر كلی موتور طراحی شده اند كه درجای خودشون به خوبی انجام وظیفه میكنند

كمك های این موتور كه بهترین خصوصیت این موتور همین كمك هاشه خیلی نرم و عالی عمل می كنند و ضربه ها رو قورت میدن . خودم كلی با كمك های این موتور حال میكنم . باید سوار شین..

برین یه جای بالا پایین دار باهاش راه برین تا بفهمین من چی میگم .....

PISHTAZ OFF-ROAD 200 PM GY-2

 

امروز قصد معرفی محصول آف-رود و زیبای گروه صنعتی پیشتاز كه حتما میدونید از مشتقات گروه صنعتی  فارس هست رو به اسم  كامل : ( PISHTAZ OFF-ROAD 200 PM GY-2 ) كه در رده موتورهای جاده ای یا همون آف-رود هست رو به شما عزیزان دارم
این موتور ملوس و شیك دارای ظاهر فوق العاده جذابیه و چه از نزدیك چه از دور دارای هیبت خاصیه .

قبل از هر چیز به بررسی ظاهر آن می پردازم كه واقعا استحقاق اینرو داره كه قبل از معرفی فنی بهش پرداخته بشه

موتوری كاملا جم و جور كه با وجود اینكه فلاپ های خیلی زیادی نداره اما حسابی با همین چنتا فلاپ كمش ظاهری اسپرت برا خودش دست و پا كرده . فلاپ های طرفین باك آن به فرم خاص و بی نظیری روی آن قرار داده شده اند كه روی آنها مدل موتور به شكل زیبایی هك شده است .

گلگیر جلو آن از دیگر خصوصیات چشمگیر ظاهری آن است كه بسیار بزرگ  ولی كاملا هماهنگ با ظاهر كلی موتور طراحی شده و تا حدود زیادی برای انجام دادن وظیفه اش كه همون گرفتن آب یا شنی كه توسط لاستیك حین چرخش چرخ ها در مسیر های خاص بوجود میاد عالی عمل می كند

فلاشر ها بسیار كوچك و مامان و هماهنگ با ظاهر كلی موتور طراحی شده اند كه درجای خودشون به خوبی انجام وظیفه میكنند

كمك های این موتور كه بهترین خصوصیت این موتور همین كمك هاشه خیلی نرم و عالی عمل می كنند و ضربه ها رو قورت میدن . خودم كلی با كمك های این موتور حال میكنم . باید سوار شین..

برین یه جای بالا پایین دار باهاش راه برین تا بفهمین من چی میگم .....

بگذریم ...... میرسیم به زین نرم و شیبدارش كه نشستن ترك رو خیلی سخت و دلهوره آور میكنه مخصوصا تو سرعت كه با یه دست انداز اگه طرف ناشی باشه و خوب نشیسته باشه راحت میفته زمین و خدای نكرده بلایی سرش میاد .... در مجموع زین خوش طرحی داره ولی نشستن رو عملا برا یه نفر میسر میكنه و اگه میخواین كسی رو پشت تون بشونینش ببرینش اسكوت_آپ كنین باید خیلی خیلی حواستون به سرعت تون باشه

این موتور زیبا دارای فلاپ منحصر به فردی در قسمت جا دستی هاش هست كه همون فلاپ خمیده ایه كه  توسط یه قسمت فلزی از فرمان شروع شده و با خمیدگی به ته جادستی ها ختم میشود . فایده این فلاپ علاوه بر زیباتر كردن موتور در مواقع وقوع ضربه به این قسمت است كه بر اثر سر خوردن با بهم خوردن تعادل موتور تحت هر شرایطی بوجود آمده و مانع آسیب رسیدن به دسته كلاچ و یا دسته ترمز جلو شده و تا جایی كه نشكنه ضربه رو تحمل میكنه و مانع ایجاد صدمه با این قسمت ها میشه !!

 

موتور از نظر فنی دارای انجیین 200 سی سی و گیرباكس 5 سرعتی ساخت چین و مطابق گفته مونتاژ كنندگان از نوع مرغوب است . اگزوز آن به شكل تكی و خودنما در سمت راست از عقب موتور مشخص است كه صدای خفنی هم علاوه بر دود به فضا میفرسته كه همین صدا آدمو در سرعت فریب داده و سبب بسیاری از بلاهای ناخواسته و غیر قابل پیش بینی میشود ....... پس لطفا اگه این موتورو خریدین گول صدای اگزوزشو نخورین و عاقلانه باهاش برونین

در كنسول كار خیلی ضعیفی صورت گرفته و فقط شما میتونید سرعت خودتونو بخونین تازه اونم توسط یه كنسول كوچیك كه خیلی به دید نمیاد . سمت راست كیلومترشم سه لامپ مخصوص حالت های نور بالا / خلاصی و فلاشرها تهیه شده كه خیلی ساده اند

چرخ عقب موتور به صورت كارخونه ای دارای جنس بسیارخوب و مناسبی برای این تیپ موتور تدارك دیده شده كه دارای عاج های زیاد و بلندی است كه در بدترین شرایط جاده ای هم شما رو قادر به پیشروی میكنند و این خاصیت این تیپ موتور هاست ضمن اینكه چرخ جلو نیز همانند چرخ عقب بزرگ و عالی است .

ترمز های این موتور در حد معمولی هستند چون فقط چرخ جلو تك دیسكه سمت چپ بوده و عقب از نوع كاسه ای است

 

 

شما قادر خواهید بود موتورو با دو روش هندل یا استارت روشن كنید . موتور دارای ظرفیت سوخت گیری 7 لیتری است ضمن اینكه از نظر مصرف سوخت هم متعادل عمل می كند

در یك كلام :

قابل اعتماد برای سفر دارای ظاهر بسیار زیبایی است . تاپ اسپید اونرو جرات نكردم اندازه بگیرم ولی تونستم تا 105 تا پرش كنم . ادامش دلهوره آور و سرعت مرگ برای این تیپ موتوره . جدی میگم !

قابلیت كورس گذاشتن نداره ولی قابلیت حركت تو صعب العبور ترین نقاط مثل جاده خاكی یا زمین شنی و حتی رودخونرو به راحتی داره بدون اینكه به انجینش فشار زیادی وارد بشه چون آف-رود ه !

پیشنهاد میكنم اگه پی ماجراجویی هستین یا میخواین باهاش تو مسیرهایی غیر از آسفالت شده ها رو دارین برین سراغش ولی هرگز باهاش با هیچ وسیله دیگه ای كورس نذارین . حدود قیمت آن ۲ میلیون تومان برآورد شده كه نشان دهنده فرق این موتور با ۲۰۰ سی سی های دیگه است !

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 10 شهریور 1389    | توسط: مجتبی    | طبقه بندی: معرفی موتورسیکلت،     | نظرات()